Producenci
Bestsellery
Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@e-kaspar.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Szosa Ciechanowska 6g, 06-300 Przasnysz, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. bielizna osobista).

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię do 2 lat od momentu dokonania zakupu. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biur@e-kaspar.pl lub drogą pocztową na adres Piłsudskiego 209, 06-300 Przasnysz

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Szosa Ciechanowska 6g, 06-300 Przasnysz

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Warunki reklamacji rowerów ROMET

Kupujący pod rygorem utraty uprawnień z gwarancji winien sam zlecić wykonanie przeglądu zerowego w serwisie rowerowym w terminie 7 dni od dnia nabycia roweru po zmontowaniu roweru. 

Fakt przygotowania roweru do jazdy sprzedawca/punkt serwisowy, potwierdza właściwym wpisem w niniejszej karcie gwarancyjnej.

Brak wykonania przeglądu zerowego lub brak potwierdzenia jego wykonania w niniejszej karcie gwarancyjnej powoduje wygaśnięcie gwarancji.

Pozostałe warunki gwarancji obowiązują zgodnie z zapisem w karcie gwarancyjnej.

 
Warunki reklamacji rowerów Tabou / Chipmunk / Royal Baby
 

Gwarant udziela nabywcy 36-miesięcznej gwarancji na zakupiony rower licząc od daty zakupu. Dodatkowo dożywotniej gwarancji na ramę (poza rowerami KIDS, BMX, DIRT) po dokonaniu rejestracji na stronie www.tabou.pl w okresie 1 miesiąca od daty zakupu roweru - dotyczy pierwszego właściciela. Gwarancja obowiązuje na terenie RP.

W przypadku zakupu internetowego Kupujący winien zlecić wykonanie przeglądu zerowego w wyspecjalizowanym serwisie rowerowym w terminie 10 dni od daty nabycia roweru, jeszcze przed rozpoczęciem eksploatacji roweru. Wykonanie przeglądu zerowego roweru, Sprzedawca/wyspecjalizowany serwis rowerowy, potwierdza właściwym wpisem w niniejszej karcie gwarancyjnej. Brak wykonania przeglądu zerowego lub brak potwierdzenia jego wykonania, powoduje utratę uprawnień z gwarancji.

Dla zachowania uprawnień gwarancyjnych konieczne jest wykonywanie odpłatnych przeglądów okresowych w wyspecjalizowanym serwisie rowerowym. Użytkownik roweru zobowiązany jest do wykonania pierwszego przeglądu okresowego po przejechaniu 100–200 km lub 10–15 godz. jazdy. Kolejne przeglądy okresowe powinny być wykonywane cyklicznie, nie rzadziej niż raz w roku.

Użytkownik powinien dokonać czynności obsługowych, regulacyjnych i konserwujących zgodnie z instrukcją obsługi lub zlecić ich wykonanie autoryzowanemu serwisowi - w przeciwnym razie gwarancja traci ważność.

Ochronie gwarancyjnej nie podlegają: regulacje roweru, dokręcenia połączeń śrubowych (centrowanie kół, likwidacja luzów w połączeniach śrubowych, piastach i pedałach), wymiana elementów ulegających naturalnemu zużyciu w trakcie ich użytkowania, takie jak: opony, dętki, siodła, żarówki, okładziny hamulcowe, łańcuch, linki, wielotryby, tarcze zębate, wahacze, amortyzatory itp.

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Infolinia:

Telefon: 660 421 570

Email: biuro@e-kaspar.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl